Chiar dacă menținerea cifrei de afaceri la un nivel scăzut este întotdeauna o idee bună, într-o perioadă de șomaj extrem de scăzut, fiecare organizație trebuie să fie sigură că face tot ce-i stă în putere pentru a fi un loc grozav de muncă și de a menține angajații implicați.
Deci, ce menține 15% dintre angajați angajați la locul de muncă? Și ce se poate schimba pentru ca mai mulți oameni din întreaga lume să se implice în munca pe care o fac pentru a-și câștiga existența? Avem câteva idei și 10 sfaturi despre modalități de a îmbunătăți satisfacția în muncă a angajaților dvs. și de a face din organizația dvs. un loc de muncă cu adevărat minunat.
1. Nu este o listă de verificare
Înainte de a merge mai departe, recunoașteți, crearea unei culturi care să mențină <letargia> scăzută, trebuie misiunea să fie autentică, vibe-ul echipei mereu ridicat. Mai mult decât orice, relațiile din viața reală la locul de muncă sunt cele care fac toată diferența. Atunci când angajații simt că leadershipul este doar implementarea ideilor dintr-o listă de verificare pe care o citesc undeva pentru a impulsiona implicarea, defapt se vor demotiva.
2. Încrederea este esențială
Mai mult decât mesele de fotbal și băuturile gratuite cu cofeină, există o emoție fundamentală care trebuie să existe pentru ca angajații să fie fericiți: încrederea. Încrederea este elementul comun între angajatori și angajați, care este adesea citat ca fundament pentru un loc de muncă excelent. Angajații trebuie să „încredă în oamenii pentru care lucrează”, în timp ce conducerea consideră un loc de muncă grozav ca unul în care „lucrează împreună ca o echipă/familie într-un mediu de încredere”. Încrederea este universal necesară pentru un loc de muncă excellent, atat la stat cat si la privat.
3. Plătiți un salariu de locuit
Dacă nivelul superior al unei organizației primește cea mai mare parte din buget prin salarii, bonusuri și beneficii, în timp ce albinele muncitoare se luptă să-și facă rostul pentru că salariile lor nu țin pasul cu costul vieții, albinele lucrătoare vor fi în curând demoralizate. Deranjează. Nu devalorizați contribuțiile angajaților dvs. neplătindu-le salariile în mod competitiv. Dacă doriți ca ei să se concentreze asupra organizației dvs., asigurați-vă că minimizați diferenta, plătindu-le un salariu decent.
4. O participație în companie
Planurile de deținere a acțiunilor angajaților și alte stimulente care leagă oportunitatea unui angajat cu succesul companiei pot întări cu adevărat angajamentul angajatului de a atinge obiectivele companiei. La stat este putin mai greu, neavand un cadru legal nici macar in companiile de stat. Evident in institutiile publice acest lucru este imposibil. Insa pot fi compensate prin alte stimulente. Plata unor cursuri, acces la programe de dezvoltare personala, acces la continut de valoare, etc.
5. Beneficii dincolo de perioada concediului
Mai multe organizații au instituit politici de vacanță nelimitate, dar adevărata cheie a succesului aici este că oferă unui angajat flexibilitatea de a face alegeri care funcționează pentru un echilibru bun între viața profesională și viața de acasă. Programele flexibile în care angajații nu trebuie neapărat să intre la birou de la 8 la 4 îi fac pe angajați mai fericiți. Desigur, salarul face diferentaca bază, dar nu subestima puterea beneficiilor care recunosc nevoile unice ale angajaților tăi.
6. Oportunități de creștere
Oferiți angajaților dumneavoastră formare și oportunități de creștere. Această investiție transmite angajaților dumneavoastră un mesaj clar că organizația dumneavoastră îi prețuiește și că sunteți dedicat creșterii carierei și longevității lor în organizația dumneavoastră.
7. Faceți-vă motivul cunoscut, mai mult decât venituri sau voturi
Atunci când angajații pot conecta ceea ce fac cu un scop mai mare, este mai probabil să se bucure de munca lor. Asigurați-vă că există un mesaj clar despre ceea ce face organizația dvs. și de ce face acest lucru dincolo de a face bani sau voturi.
8. Așteptări clare pentru succes
Asigurați-vă că fiecare angajat are o înțelegere și o definiție clară a ceea ce înseamnă a avea succes în poziția sa. Evitați neînțelegerile subliniind în mod clar așteptările, rolurile și responsabilitățile la locul de muncă. Când sunteți în sincronizare în ceea ce privește așteptările de succes, nu vă veți pierde impulsul din cauza neînțelegerii.
9. Transparență
Cu cât ești mai transparent – unii recomandă transparență radicală – cu atât mai multă încredere vor avea angajații tăi. Mai ales fii transparent chiar dacă știrile sunt proaste. Angajații pot juca un rol esențial în a-și găsi o cale de întoarcere către succes. Aveți încredere în capacitatea lor de a fi un membru activ al echipei dvs., indiferent de locul în care se află în organigrama.
10. Aduceți oamenii potriviți în barcă
Oamenii toxici pot distruge o întreagă companie. Urmați sfaturile specialistilor pentru a vă asigura că aveți oamenii potriviți în barcă. Vrei angajați care se implică și care se angajează să ajute pe toți să realizeze obiectivele organizatiei. Dacă aveți un măr rău în amestec, acesta poate doborî aproape pe toată lumea. Uneori, cea mai bună soluție este să ajuți acea persoană să-și găsească o altă poziție.
Implicarea angajaților stimulează performanța, inclusiv cu 50% mai puține zile de boală, cu 8% mai multă productivitate și 87% sunt mai puțin probabil să se ascunda de munca sau să părăsească organizația. Aceste date sunt dovada că efortul cheltuit pentru a face din organizația dvs. un loc minunat pentru a lucra, merită.
Spuneți-ne ce ați adăuga la lista noastră de lucruri care fac un loc de muncă cu adevărat fain?